دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

ساندویچ پانل آریا بارون مشهد

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 105257

22 دی 1399 23:02 خراسان رضوی -- مشهد
آریــا بــارون تــوس تولید کننده فرآورده های نوین ساختمانیپنل ساندویچی یا ساندویچ پنل  به دیواره یا...

تعداد بازدید: 331

دسته بندی: لوازم ساختمانی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 05136228814 ارسال ایمیل

توضیحات

آریــا بــارون تــوس تولید کننده فرآورده های نوین ساختمانی

پنل ساندویچی یا ساندویچ پنل  به دیواره یا سقف‌هایی گفته می‌شود که از ترکیبات سبک تشکیل شده‌واز دو طرف به دو لایه ورق محدود شده‌است و در میان آن یک لایه عایق قرار دارد.

همانند یک ساندویچ همبرگر که نان آن همبرگر را از دو طرف پوشانده‌است؛ این عایق نرم و انعطاف‌پذیر است. ساندویچ پانل‌ها معمولاً از موادی مانند پلی اورتان، XPS، پلی استایرن، پشم سنگ و پشم شیشه تولید می‌شوند.


کاربرد ساندویچ پانل

استفاده از پنل ساندویچ در انواع سردخانه‌ها و صنایع برودتی، دفاتر کارگاهی، درمانگاه صحرایی سرویس بهداشتی، نمازخانه و محیط آموزشی، تعمیرگاه سیار، پست نگهبانی، ویلاهای یک و دو طبقه- واحدهای امدادی در زمان‌های بحرانی مانند زلزله ساخت انواع سوله، دیوار و سقف سالن‌های تولید، ساختمان‌های اداری و هتل‌ها، کانکس، کانتینرها کاربرد ساندویچ پانل در مخازن چند جداره، پوشش سوله انبارها، خانه‌ها و ویلاهای، ساندویچ پانل در صنایع، پوشش سوله، باشگاه و سردخانه، واحدهای امدادی در زمان‌های بحرانی مانند زلزله ساخت انواع سوله، مسکونی، انبار غلات، مدارس و درمانگاه‌های سیار، سردخانه گوشت و لبنیات، خانه‌های سیار و کاروان‌ها، استخرهای سرپوشیده و سالن‌های ورزشی، دیوار و سقف ساختمان‌های صنعتی، دیوار و سقف کاذب و دیوار تقسیم داخلی و اتاق‌های اداری در کارخانه‌ها می‌باشد.

همچنین ساندویچ پانل‌ها کاربردهای گوناگونی دیگری هم در صنایع مختلف دارد ازجمله ساخت کانکس، کانتینر، کانکس‌های یخچال دار ثابت و متحرک، سازه و خانه پیش ساخته، کمپ‌ها اسکان موقت، سوله، سازه فلزی، سازه فضایی، انبار و بارانداز، مجتمع‌های ورزشی، کارخانه صنعتی و تولیدی، سردخانه‌های صنعتی و نیمه صنعتی

کاربردها
  • ساندویچ پانل سقفی و دیواری مخصوص سردخانه‌های ثابت و متحرک
  • ساندویچ پانل سقفی و دیواری مخصوص سالن‌های ورزشی
  • ساندویچ پانل سقفی و دیواری مخصوص سوله‌های صنعتی
  • ساندویچ پانل سقفی و دیواری مخصوص سالن کارخانه‌ها
  • ساندویچ پانل سقفی و دیواری مخصوص کانکس‌ها
  • ساندویچ پانل سقفی و دیواری مخصوص ویلاهای پیش‌ساخته
  • ساندویچ پانل سقفی و دیواری مخصوص کانتینرهای حمل و نقل
  • ساندویچ پانل سقفی و دیواری مخصوص انبارها و سیلوها
ساندویچ پانل سق

پانل سقفی از ضخامت ۲ الی ۲۰ سانتی‌متر با فوم تزریقی پلی یورتان سخت (دانسیته ۲±۴۰)، اکس پی اس سخت (دانسیته ۲±۴۰)، پلی استایرن (دانسیته ۲±۲۰) یا پشم سنگ (دانسیته ۲±۱۲۰)تولید می‌شود. این پانل مقاوم در برابر رشد گیاهان و قارچها و دارای ضریب هدایت حرارتی پایین می‌باشد. عرض اولیه پانل سقفی ۱/۰۸ متر می‌با


ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پانل دیواری نوعی از مصالح ساختمانی که از دو لایه ورق که مابین آن‌ها از فوم‌های پلی یورتان، اکس پی اس، پلی استایرن یا پشم سنگ پر کرده‌اند و جهت پوشش دیوار بکار می‌رود را ساندویچ پانل دیواری می‌نامند. پانل دیواری برای پوشش دیواره‌های فضاهای صنعتی، سردخانه‌ها، کانکس‌ها، ساختمان‌های پیش ساخته و.. به کار می‌رود. این پانل دارای عرض مفید ۱/۱۴ متر و گستره ضخامت از ۲ تا ۲۰ سانتی‌متر است.

ساندویچ پانل سردخانه‌ای

ساندویچ پانل سردخانه‌ای به زبان ساده ترکیب هسته پلی یورتان یا فوم اکس پی اس بین دو لایه ورق فلزی است، در موارد خاص مانند کوره‌ها نیز از پشم سنگ استفاده می‌شود، در نهایت محصولی است که ساندویچ پانل نامیده می‌شود؛ که پانل‌های سردخانه‌ای از ضخامت ۸ تا ۲۰ سانتی‌متر بنا به کاربری آن تولید می‌گردد و مواد مورد استفاده در آن ماده‌ای است کاملاً سخت و شکننده، به همین دلیل به تنهایی چندان قابل استفاده نمی‌باشد. اما با ساندویچ کردن این ماده‌ها بین دو لایه ورق فلزی با مقاومت کششی بالا به خواص مکانیکی مورد نظر دست پیدا می‌کنیم.

ضخامت ساندویچ پانلورقهای گالوانیزه عمومی ساندویچ پانل موجود در بازار ایران

پانل‌ها در ضخامت ۲ الی ۲۵ سانتی‌متر و بر حسب سفارش تولید می‌گردد. ساندویچ پنل‌ها از ۵ لایه تشکیل می‌شود، لایه محافظ درونی و بیرونی بوده و دو لایه چسب مخصوص که جهت اتصال لایه‌های محافظ بیرونی و عایل میانی بکار برده می‌شود فوم داخل ساندویچ پنل‌ها نیز از جنس فوم ۱- پلی اورتان (PU) با دانسیته ۲+۴۰ کیلوگرم بر متر مکعب ۲- اکس پی اس (XPS) با دانسیته ۲+۴۰ کیلوگرم بر متر مکعب ۳- پلی استایرن (EPS) با دانسیته ۲+۲۰ کیلوگرم بر متر مکعب ۴- پشم سنگ (RW) با دانسیته ۲+۱۲۰ کیلوگرم بر متر مکعب می‌باشد.

رنگ ساندویچ پانل

ساندویچ پانل در ۱۲ طیف رنگی مختلف ازجمله سفید، آبی، قرمز، نقره‌ای، طوسی، کرم، سبز، یشمی، زرد، بنفش نولید می‌شود.

نصب ساندویچ پانل

با توجه به اینکه برای سازه‌های ساخته شده با ساندویچ پانل مسائلی مانند عایق حرارتی و صوتی، مقاومت در برابر رطوبت، ضد احتراق و حفظ زیبایی از اهمیت بالایی برخوردارند، معمولاً نکات زیر در نصب پانل مورد توجه قرار گیرد:

  • برای آب‌بندی کردن پروژه دقت به متد قرارگیری نری و مادگی ساندویچ پانل دیواری حائز اهمیت است.
  • برای درزبندی و آب‌بندی مناسب ساندویچ پانل‌ها استفاده از چسب سیلیکون توصیه می‌شود.
  • با توجه به رعایت فاصله مجاز بین ساندویچ پانل‌ها تکیه گاه مناسب برای سفت کردن پیچ‌ها ضروری است.
  • به فاصله بین ستون‌ها، عرض و ارتفاع پانل‌ها و محل قرارگیری پانل‌ها و میزان وزش باد در منطقه باید توجه شود.
  • از پیچ‌های واشر داری که مخصوص نصب ساندویچ پانل‌های دیواری و ساندویچ پانل‌های سقفی است استفاده شود.
  • بحث دیگری که در زیبایی و آب‌بندی مناسب سازه‌ها مطرح است به‌کارگیری فلاشینگ‌ها و آبروها برای نصب ساندویچ پانل‌های سقفی در جایگاه مناسب خود است.
  • ایران، مشهد، بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی (میثاق)، آیت الله هاشمی رفسنجانی 34/1

      • 051- 36 22 88 14

      • https://www.aryabaron.com/




کلمات کلیدی:

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets