دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

فروش ویژه کلید و پریز ویرا مدل امگا سفید طلایی سفید

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 104740

05 دی 1399 00:46 تهران -- تهران
کلید و پریز ویرا مدل امگا سفید با رویه سفید از محصولات جدید این شرکت می باشد که طراحی فوق العاده ا...

تعداد بازدید: 334

دسته بندی: لوازم ساختمانی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09933110531 ارسال ایمیل

توضیحات

کلید و پریز ویرا مدل امگا سفید با رویه سفید از محصولات جدید این شرکت می باشد که طراحی فوق العاده ای دارد و با بدنه ای طرح شیشه ای شفاف و ظاهری جذاب تولید شده است. مدل امگا دارای سه رنگ سفید، مشکی و طلایی می باشد که هرکدام زیبایی خاص خود را دارند و می توانند متناسب با سایر المان های محیط انتخاب شوند. کلید و پریز ویرا مدل امگا طرح شیشه سفید دارای بدنه مربعی شکل است که رویه این کلید و پریز نیز پلکسی شفاف می باشد و در این مدل به رنگ سفید با زه دور طلایی می باشد.

بدنه کلید پریز طرح شیشه ای ویرا مدل امگا Omega سفید طلایی سفید طراحی زیبا و شیکی دارد و در ساخت آن از متریال با کیفیت استفاده شده است بنابراین این محصول ایرانی هم مطابق با استانداردهای روز دنیا ساخته شده است و هم به لحاظ ظاهری می تواند تکمیل کننده دکور منزل یا محل کار شما باشد. قاب طرح شیشه ای سفید رنگ و رویه طرح شیشه ای این کلید و پریز می تواند جلوه خاصی به محیط شما ببخشد و از طرفی انتخاب رنگ سفید همیشه هوشمندانه است زیرا با ی المان ها با هر رنگی قابل هماهنگ شدن می باشد.

کلید و پریز ویرا مدل امگا طرح شیشه ای سفید دارای دو رنگ رویه سفید و مشکی می باشد که با رویه مشکی دور تا دور شاسی کلید نواری سفید رنگ دیده می شود که زیبایی این محصول را دو برابر می کند و در حالتی که رویه سفید باشد دور تا دور شاسی کلید با نواری طلایی پوشانده شده است که این مدل با رویه سفید ارائه می شود. در تصویر زیر می توانید تنوع قاب دوخانه، سه خانه و چهار خانه کلید و پریز veera امگای سفید را مشاهده کنید. از این کادرها می توان به جای قرار دادن چند کلید و پریز به صورت مجزا و همچنین جهت یکپارچه کردن این تجهیزات کنار هم استفاده کرد.

این محصول می تواند در دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار شما تغییری اساسی ایجاد کند و رنگ سفید آن به شما کمک می کند تا با همه المان ها هماهنگ شود در واقع با استفاده از تعویض کلید و پریزها، این المان های کوچک می توانید به راحتی بدون صرف هزینه های بالا یک تغییر محسوس در محیط خود ایجاد کنید و ظاهری لوکس به منزل یا محل کار خود ببخشید. برای خرید کلید و پریز طرح شیشه ای ویرا مدل امگا سفید با رویه سفید و یا اطلاع از قیمت کلید و پریز ویرا مدل امگا سفید با رویه سفید به فروشگاه تجهیز ساختمان مراجعه نمایید و محصول مورد نظرتان را با کسب اطمینان خریداری نمایید.

دارای 10 سال گارانتی

02166907570

09129229958

www.TajhizSakhteman.com


کلمات کلیدی:

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets