دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

کلاه ماسک جوشکاری کلایمکس مدل ۴۰۵

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 104625

31 تیر 1400 15:56 خوزستان -- اهواز
* ایمن تجارت سالیان ، تولید کننده لباس کار و پوشاک فرم اداری ، واردات و توزیع تجهیزات ایمنی ، آتش نش...

تعداد بازدید: 345

دسته بندی: ابزار آلات صنعتی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09352123644 ارسال ایمیل

توضیحات

* ایمن تجارت سالیان ، تولید کننده لباس کار و پوشاک فرم اداری ، واردات و توزیع تجهیزات ایمنی ، آتش نشانی و ترافیکی *


شیشه محافظ تشعشعات کلاه ماسک جوشکاری کلایمکس مدل ۴۰۵ به صورت دستی قابل تعویض می باشد و افراد می توانند نسبت به شرایط محیط و شدت نور جوشکاری از شیشه مناسب آن استفاده کنند.

از دیگر قابلیت های کلاه ماسک جوشکاری کلایمکس مدل ۴۰۵ استفاده همزمان از این کلاه ماسک هم برای کارهای جوشکاری و هم کارهای تراشکاری و برش کاری می باشد. لذا لنز دودی آن به صورت لولایی از مقابل چشم برداشته شده و شما می توانید با شیشه شفافی که در کلاه ماسک جوشکاری کلایمکس مدل ۴۰۵ به کار گرفته شده است برای برشکاری از این کلاه ماسک استفاده کنید.

استفاده از PVC در ساخت کلاه ماسک جوشکاری کلایمکس مدل ۴۰۵ باعث شده است که در برابر حرارت ناشی از جوشکاری و همچنین تشعشعات بوجود آمده بسیار مقاوم بوده و طول عمر بالایی داشته باشد.

همچنین سبک بودن کلاه ماسک جوشکاری کلایمکس مدل ۴۰۵ باعث می شود که بتوانید برای مدت زمان زیادی آن را روی سر خود قرار داده و احساس خستگی نداشته باشید و بتوانید برای مدت بیشتری از آن استفاده کنید.

هدگیر موجود در کلاه ماسک جوشکاری کلایمکس مدل ۴۰۵ دارای پد عرق گیر بوده تا در حین کار در اثر گرمای زیاد و مدت طولانی کار عرق افراد روی چشم و صورت آنها نریزد و مزاحمتی برای کار آن ها ایجاد نکند.

حلقه هدگیر در کلاه ماسک جوشکاری کلایمکس مدل ۴۰۵ به وسیله پیچی که در پشت کلاه قرار داده شده است قابل تنظیم بوده و می توانید آن را به راحتی روی سر خود محکم کرده و مانع از لغزش کلاه بر روی سر شوید.


برای اطلاعات بیشتر و مشاهده دیگر محصولات به سایت و اینستاگرام ما سر بزنید

www.imentejarat.com

imen.tejarat.salian


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets