دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

کلاه ایمنی یووکس مدل pheos visor

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 104609

31 تیر 1400 15:58 خوزستان -- اهواز
* ایمن تجارت سالیان ، تولید کننده لباس کار و پوشاک فرم اداری ، واردات و توزیع تجهیزات ایمنی ، آتش نش...

تعداد بازدید: 387

دسته بندی: لوازم مهندسی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09352123644 ارسال ایمیل

توضیحات

* ایمن تجارت سالیان ، تولید کننده لباس کار و پوشاک فرم اداری ، واردات و توزیع تجهیزات ایمنی ، آتش نشانی و ترافیکی *


به دلیل نبود منافذ جریان هوا در کلاه ایمنی uvex مدل pheos visor این کلاه عایق برق می باشد و جنس پوسته این کلاه ایمنی به گونه ای طراحی شده است که می تواند تا ولتاژ ۷۰۰۰ آمپر را پوشش دهد. به همین دلیل برای کسانیکه بر روی دکل های برق فشار قوی کار می کنند بسیار مناسب است.

برجستگی هایی روی پوسته کلاه ایمنی uvex مدل pheos visor وجود دارد که از ضربه وارده به سر کاسته و همچنین در صورت پاشیدن مواد شیمیایی بر روی سر و یا در هنگام بارش باران باعث هدایت آنها به اطراف صورت شده و مانع از مزاحمتهای احتمالی می شود.

در قسمت جلوی پیشانی پوسته کلاه ایمنی uvex مدل pheos visor کادری قرار داده شده است که شما میتوانید برای استفاده از چراغ پیشانی کشدار از آن استفاده کنید و حتی می توانید از این قسمت بعنوان محلی برای چاپ لوگوی شرکت خود استفاده کنید.

جنس یراق کلاه ایمنی uvex مدل pheos visor از ابریشم بوده که در مقابل عوامل مخرب محیطی بسیار مقاوم بوده و به سادگی از بین نمی رود و همچنین کاملا ضد حساسیت بوده و شما هنگام استفاده از کلاه ایمنی uvex احساس خارش در ناحیه سر نخواهید داشت.


این یراق در کلاه ایمنی uvex مدل pheos visor از ۶ ناحیه به پوسته کلاه متصل شده و فاصله ای بین پوسته و سر افراد ایجاد میکند که هم از ضربه وارده به سر می کاهد و هم باعث میشود گردش هوا در داخل کلاه به خوبی انجام شود.

روی یراق کلاه ایمنی uvex مدل pheos visor پیچ تنظیمی قرار داده شده است که با چرخاندن آن یراق کلاه باز و بسته شده و شما میتوانید کلاه را متناسب با سر خود بر روی سر محکم کنید تا از افتادن و لغزش کلاه جلوگیری شود. این پیچ تنظیم در ناحیه پشت سر کلاه ایمنی یووکس قرار دارد.

همچنین در ناحیه مرکز سر یراق کلاه ایمنی uvex مدل pheos visor دستگاه تنظیم فشار قرار داده شده است که فشار وارده به سر را به صورت مساوی در بین شش بند و اطراف پخش کرده و مانع آسیب رسیدن به سر کاربر میشود.

در قسمت جلوی یراق کلاه ایمنی یووکس پارچه عرقگیر قرار داده شده است که قابلیت جذب بالایی دارد و مانع از ایجاد مزاحمت برای کاربر میشود و همچنین از دیگر ویژگی های مهم این عرقگیر قابلیت شستشو و تعویض آن می باشد که شما می توانید پس از هر بار استفاده از کلاه آن را شسته و درصورت از دست دادن کارایی خود آن را تعویض کنید.

شیلد محافظ صورت کلاه ایمنی uvex مدل pheos visor از جنس پلی کربنات می باشد که کاملا ضد خش است. همچنین این شیلد محافظ صورت در مقابل ضربه بسیار مقاوم می باشد.

از دیگر ویژگی های شیلد محافظ صورت کلاه ایمنی uvex مدل pheos visor خاصیت ضد بخار آن است که در روزهای سرد زمستانی مانع از ایجاد بخار روی آن می شود و کاربر می تواند به راحتی به کار خود ادامه دهد.


طراحی شیلد محافظ صورت کلاه ایمنی uvex مدل pheos visor به گونه ایست که این محافظ در قسمت پایینی دارای قوس و خمیدگی بوده تا زیر گلوی کاربران را نیز بپوشاند تا در هنگام پاشیدن گدازه از گردن افراد نیز محافظت شود.


برای اطلاعات بیشتر و مشاهده دیگر محصولات به سایت و اینستاگرام ما سر بزنید

www.imentejarat.com

imen.tejarat.salian


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets