دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

مشاوره پایان نامه مدیر تز

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 104120

12 دی 1399 19:05 تهران -- تهران
مشاوره پایان نامه موسسه پژوهشی مدیر تز این تعهد را میدهد که تمام این ویژگی ها را در طول کار حفظ و صی...

تعداد بازدید: 357

دسته بندی: خدمات آموزشی


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09390422248 ارسال ایمیل

توضیحات

مشاوره پایان نامه موسسه پژوهشی مدیر تز این تعهد را میدهد که تمام این ویژگی ها را در طول کار حفظ و صیانت کند و در هر حال خدتمگذار مشتری باشد. در کنار آن امکاناتی فراهم کردیم که بتوانید براحتی با مجری در ارتباط باشید و نظرات تان را با ایشان انتقال دهید. این ارتباط در بعضی مواقع بصورت تصویری خواهد بود.

در بحث قیمت و هزینه، امکانی را فراهم کردیم تا مجریان بصورت رقابتی پیشنهاد قیمت دهند. این روش برای افرادی که بودجه محدودتری دارند مناسب است و میتوانند یک پایان نامه با کیفیت با قیمت مناسب دریافت کنند.

در طول مدت تکمیل پایان نامه در چندیدن نوبت ما به شما مشاوره ارایه میدهیم. اولین مشاوره در زمان انتخاب موضوع است تا بتوانید متناسب با ویژگی های شخصی تان موضوع مناسبی انتخاب کنید. یک مشاوره در زمان دفاع پایان نامه برایتان ترتیب خواهیم داد تا بتوانید بهترین دفاع را داشته باشید. و مشاوره آخر را پس از تایید پایان نامه برایتان در نظر گرفته ایم. در این مشاوره ما شمارا با موقعیت های شغلی و فضای کسبو کار رشته تحصیلی تان آشنا خواهیم کرد و با توجه به خصوصیت ها، نقاط قوت و نقاط ضعفتان راهکار هایی برای رسیدن به موفقیت را تشریح خواهیم کرد.


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets