دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

نحوه اخذ دیپلم

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 104049

10 آذر 1399 17:59 اصفهان -- اصفهان
دیپلم رسمی نظام جدید: ادامه تحصیل دهید دانش آموزان روزانه و شبانه, دیپلم ردی ها, ترک تحصیلی ها, داوط...

تعداد بازدید: 349

دسته بندی: آموزش هنری

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 03136295379 ارسال ایمیل

توضیحات

دیپلم رسمی نظام جدید: ادامه تحصیل دهید
دانش آموزان روزانه و شبانه, دیپلم ردی ها, ترک تحصیلی ها, داوطلب آزاد دریافت دیپلم دوم, دارندگان مدرک سیکل و پایین تر, دیپلم رسمی مورد تأیید آموزش و پرورش بگیرید.
موسسه آموزشی صنعت سپاهان سریعترین و آسان ترین راه برای دریافت دیپلم رسمی مورد تأیید آموزش و پرورش و کاملاً قانونی را به شما نشون خواهد داد و تا اخذ دیپلم و ادامه تحصیل در دانشگاه در کنار شما هستیم.
انواع دیپلم:
۱-دیپلم کاردانش (گرافیک کامپیوتر, عکاسی, طراحی صفحات وب, تدوین, چهره سازی و غیره )
۲-دیپلم فنی و حرفه ای(معماری, عمران, گردشگری, حسابداری, کامپیوتر)
۳-دیپلم نظری (انسانی, تجربی, ریاضی)
انواع متقاضیان ۱-دارای مدرک سیکل : گذراندن ۹۶ واحد قدیم / 106 واحد نظام جدید درسی برای دریافت دیپلم ضروری است. لذا این دسته از متقاضیان ۳۴تا ۴۲ واحد درسی مهارتی را در آموزشگاه ها می گذراند و دروس عموی ۵۴ تا 64 واحد درسی را در مدارس بزرگسال خواهد گذراند.در نظام آموزشی جدید علاوه بر سیکل می بایست سال نهم نیزگذرانده شود.مشاوران ما شما را برای گذراندن و معرفی مراکز معتبر راهنمایی خواهند کرد.
۲-دیپلم ردی ها : دانش آموزانی روزانه و شبانه ای که نتوانسته اند واحد های درسی خود را پاس کنند و امکان ادامه تحصیل در مدارس روزانه را ندارند (مدارس روزانه آنها را ثبت نام نمی کنند) این عزیزان با گذراندن دوره های مهارتی در  آموزشگاه ها می توانند دیپلم بگیرند.
۳-ترک تحصیلی ها: این متقاضیان بر حسب اینکه در چه مقطعی ترک تحصیل کرده باشند و چند واحد درسی از دبیرستان را گذرانده باشد باقی مانده واحدهای عمومی را در مدارس بزرگسال و واحد های درسی مهارتی خود را در مجموعه آموزشی صنعت سپاهان می گذراند و دیپلم دریافت می کند.
۴-کسانی که سیکل ندارند: این متقاضیان می بایست در امتحان جامع شرکت کنند و گواهی سال نهم را در نظام جدید دریافت کنند.وپس از آن مراحل اخذ دیپلم را طی کنند.
۵-کسانی که دیپلم دارند: متقاضیانی که دیپلم دارند و بنا به علاقه و یا کاربرد تمایل به دریافت دیپلم در رشته ای دیگر را دارند می توانند با گذراندن واحد های درسی مهارتی و یا نظری دیپلم مجدد دریافت کنند.
مدت زمان اخذ دیپلم:  " مدت زمان واحد های درسی برحسب نوع مهارت3 تا 6 ماه زمان خواهد برد."  



ارائه مهارت های دیپلم عکاسی و دیپلم عکاسی دیجیتال

 

دیپلم عکاسی یکی از رشته های پر مخاطب کاردانش می باشد. در رشته دیپلم عکاسی مهارت های طراحی سیاه و سفید, طراحی رنگی, عکاسی سیاه و سفید, عکاسی رنگی, عکاسی آتلیه ای و روتوش فیلم عکس تدریس می شود.

علاقه مندان به رشته دیپلم عکاسی می باستی با مبانی و اصول عکاسی و راهبری کامپیوتر آشنایی داشته باشند. چرا که در آزمون مهارت دیپلم عکاسی استفاده از دوربین های عکاسی و نرم افزار فتوشاپ جهت روتوش عکس مورد سوال قرار می گیرد.

افرادی که دیپلم عکاسی را انتخاب می کنند باید بدانند که عکاسی هنری کاربردی است که با توجه به گسترش فضای رسانه ها در زمان حال بهره برداری های متنوعی از آن می توان نمود. از حداقل هایی چون داشتن عکس هایی مناسب به صورت شخصی تا حداکثرهایی همچون بازار کار گسترده و حرفه ای در گرایش های گوناگون و بدین وسیله از بازار کار مطلوبی در آینده بهره می برند.

رشته دیپلم عکاسی با 39 واحد درسی یکی از پرواحدترین مهارت های هنری در شاخه کاردانش شناخته می شود.

کاربرد شغلی:

تاسیس استودیو عکاسی, عکاسی صنعتی, ارائه خدمات عکاسی مجالس و عکاسی آتلیه ای, عکاسی خبری, عکاسی مد و پوشاک

نام رشته مهارتی: عکاسی با 43 واحد درسی

عنوان استاندارد مهارت و درس

کد استاندارد

تعداد واحد نظری

تعداد واحد عملی

مجموع

 طراحی­ گرافیکی سیاه و سفید

83 – 01/8 – ف , هـ

1

3

4

 طراحی گرافیکی رنگی

83 – 01/9 – ف , هـ

1

2

3

 عکاسی سیاه و سفید

84 – 08/2 – ف , هـ

4

11

15

 عکاسی رنگی

84 – 08/3 – ف , هـ

2

6

8

 عکاسی آتلیه ای

84 – 08/4 – ف , هـ

2

6

8

 روتوش فیلم و عکس

84 – 08/5 – ف , هـ

2

3

5

چگونه دیپلم بگیریم ؟

آموزش دیپلم گرافیک
 مهارت گرافیک رایانه ویژه متقاضیان دیپلم گرافیک رایانه
این رشته از  رشته های مهارتی هنر  شاخه کاردانش آموزش و پرورش است. این دوره برابر با 42/5 واحد دروس مهارتی بوده و دارای ارزش کاربردی هنری می باشد. در این رشته دانش آموزان با اصول طراحی گرافیکی سیاه و سفید و رنگی, کاربرد رنگ شناسی, آشنایی با اینترنت, نظارت چاپ, فرم بندی لیتوگرافی آشنا  می شوید . با گذراندن این مهارت و ارائه واحدهای عمومی می توانید دیپلم رسمی از آموزش و پرورش بگیرید.

افرادي كه قصد تسريع در دريافت ديپلم رسمي آموزش و پرورش دارند مي بايست به طور همزمان در مراكز آموزش از راه دور و يا مدارس بزرگسال ثبت نام نموده و دروس عمومي باقيمانده را تا پايان دوره مهارتي به اتمام برسانند. دارندگان مدرك قبولي سال سوم نظام قديم يا دوم نظام جديد كه دروس عمومي را قبلاً گذرانده‌اند نيازي به گذراندن دروس عمومي ندارند. دانش آموزانی که نیاز به گذراندن واحدهای عمومی دارند 
پس از اتمام دوره مهارت جهت صدور ديپلم, ثبت نام در يكي از مراكز آموزشي بزرگسالان الزاميست. جهت ادامه تحصيل در دانشگاه علمي كاربردي و آزاد نيازي به گذراندن دوره پيش دانشگاهي نمي باشد. جهت ادامه تحصيل در دانشگاه در ساير رشته‌ها و در مقطع كارشناسي گذراندن پيش دانشگاهي الزاميست.
پس از گذراندن این دوره  می توانید در شرکتهای تبلیغاتی, دفاتر فنی,  انتشارات و دفاتر چاپ و لیتوگرافی مشغول به کار شويد بازار کار گرافيک زياد است و  افراد زیادی در این رشته فعال هستند ولی همچنان گرافیست خوب کم است!

 جهت کسب اطلاعات بیشتر همین حالا با ما تماس بگیرید 03136295379  و 09138088177

با گذراندن این دوره تخصصی دراین مرکز  , بازار کار در انتظار  شما خواهد بود. کیفیت آموزش متفاوت و یادگیری فوت و فن کار در این دوره ها شما را  آماده شغل گرافیک می نماید.
همچنین می توانید از طریق روش پودمانی و بدون کنکور  پس از اخذ دیپلم گرافیک به دانشگاه علمی کاربردی وارد دانشگاه شوید و تا مقطع فوق دیپلم تحصیل کنید .

 
 
دیپلم رسمی وزارت آموزش و پرورش  را چگونه بگیریم

قابل توجه دیپلم ردیها- ترک تحصیلی ها و سیکلها در استان اصفهان
همین امروز برای اخذ مدرک دیپلم رسمی گرافیک رایانه اقدام کنید.
تنها با گذراندن 42/5 واحد گام اصلی را برای گرفتن دیپلم بردارید.

عنوان درس

کد استاندارد

ارزش واحد

طراحي گرافيكي سياه و سفيد

01/8-83-ف,هـ

4

طراحي گرافيكي رنگي

01/9-83-ف,هـ

3

كاربر رايانه

11/3-83-ف,هـ

5

تايپ رايانه

11/4-83-ف,هـ

2/5

گرافيك رايانه

11/8-84-ف,هـ

28

 

همچنین می توانید پس از اخذ دیپلم گرافیک جدید امکان شرکت و ثبت نام در دانشگاههای روزانه  ، شبانه ، غیر انتفاعی ، آزاد (دانشگاه علمی کاربردی ، دانشگاه آزاد ، دانشگاه دولتی ( از طریق کنکور سراسری و غیره  ، برای شما فراهم میشود ...

آزمون های نهایی به صورت آنلاین برگزار میشود و افرادی که تا دوم دبیرستان یا سوم دبیرستان در خواندند می توانند یک ماهه ( در دی ماه 99 ) فارغ التحصیل شوند ...

با توجه به بخش نامه سازمان سنجش ، فراگیر با هر دیپلمی از دیپلم های نظام جدید  می تواند در یکی از رشته های دلخواه دانشگاه جامع علمی کاربردی،دانشگاه پیام نور ،  دانشگاه آزاد ، دانشگاه دولتی ( آزمون سراسری ، رشته های نظری : انسانی ، تجربی ، ریاضی فیزیک )  بدون آزمون  یا با آزمون ثبت نام کرده و ادامه تحصیل دهند و نیازی به پیش دانشگاهی ندارند

 

 

جهت مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره های  زیر تماس فرمایید :

09138088177 – 03136295379

آدرس :  اصفهان - خیابان حکیم نظامی - سرچهارراه شریعتی – جنب داروخانه دکتر سراج زاده پلاک 735

مدارک مورد نیازجهت ثبت نام:

 1- فتوکپی شناسنامه 

 2- فتوکپی کارت ملی   

 3- 6 قطعه عکس 4*3

 4- کپی آخرین مدرک تحصیلی (سوم راهنمایی یا بالاتر)

  5- مبلغ بیعانه


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets