دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

نحوه اخذ دیپلم

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 103706

29 آبان 1399 17:30 اصفهان -- اصفهان
دیپلم کاردانشگذراندن واحدهای عمومی دیپلم کاردانش، توضحیات تکمیلی دیپلم کاردانش و راهیابی به دانشگاها...

تعداد بازدید: 384

دسته بندی: آموزش هنری

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 03136295379 ارسال ایمیل

توضیحات

دیپلم کاردانشگذراندن واحدهای عمومی دیپلم کاردانش، توضحیات تکمیلی دیپلم کاردانش و راهیابی به دانشگاه

افرادی که تا کنون موفق به اخذ دیپلم رسمی آموزش و پرورش نشده اند، می توانند با گذراندن 64 واحد عمومی مدرسه و 42.5 واحد مهارتی در موسسه صنعت سپاهان موفق به اخذ دیپلم نظام جدید شده و بدون نیاز به پیش دانشگاهی وارد دانشگاه شده و به آسانی ادامه تحصیل دهند.

دروس مهارتی:

رشته های گرافیک رایانه ای ، طراحی صفحات وب و عکاسی به دلیل تعداد واحد بیشتر (42.5) واحد از استقبال بیشتری برخوردار است. فراگیرانی که قصد ادامه تحصیل در رشته های کامپیوتر دانشگاه سراسری، آزاد، پیام نور و غیر انتفاعی دارند

با توجه به بخش نامه سازمان سنجش، فراگیر با هر دیپلمی می تواند در یکی از رشته های دلخواه دانشگاه جامع علمی کاربردی و دانشگاه های دولتی با آزمون سراسری بدون آزمون و با آزمون ثبت نام کرده و ادامه تحصیل دهد.

دروس عمومی:

·         دیپلم ردی ها و دارندگان مدرک قبولی سال سوم نظام قدیم و یا دوم نظام جدید نیازی به گذراندن دروس عمومی ندارند

·         افرادی که به هیچ وجه موفق به گذراندن دروس عمومی نشده و یا دوره اول و دوم دبیرستان را به طور کامل نگذرانده اند ، می توانند به صورت غیر حضوری در یکی از مراکز آموزش از راه دور ثبت نام نمایند

·         ثبت نام دروس عمومی در سه ترم پاییز (مهر ماه)، زمستان (دی ماه) و تابستان (تیرماه) انجام می گیرد

افرادی که قصد تسریع در دریافت دیپلم رسمی آموزش و پرورش دارند می بایست به طور همزمان در مراکز آموزش از راه دور و یا مدارس بزرگسال ثبت نام نموده و دروس عمومی باقیمانده را تا پایان دوره مهارتی به اتمام برسانند. دارندگان مدرک قبولی سال سوم نظام قدیم یا دوم نظام جدید که دروس عمومی را قبلاً گذرانده‌اند نیازی به گذراندن دروس عمومی ندارند و می توانند پس از اتمام دوره مهارت جهت صدور دیپلم، به یکی از مراکز آموزشی بزرگسالان مراجعه کنند.

نحوه راهیابی به دانشگاه و مقاطع تحصیلی بالا:

فارغ التحصیلان رشته های مهارتی (دیپلم گرافیک، دیپلم مدیریت خانواده، دیپلم گردشگری، دیپلم حسابداری و…) می توانند پس از کسب مدرک دیپلم خود بدون شرکت در کنکور وارد دانشگاه های علمی کاربردی و آزاد شده و تا مقطع کاردانی و داشگاه های دولتی با آزمون سراسری در مقطع کارشناسی ادامه تحصیل دهند. آن دسته از عزیزانی که تمایل دارند در دانشگاه های سراسری و یا آزاد (مقطع کارشناسی و یا بالاتر) ادامه تحصیل دهند باید دیپلم نظام جدید 4 ساله اخذ نمایند ، که نیازی به شرکت در دوره پیش دانشگاهی ندارند .

دارندگان دیپلم های نظام جدید ( 6-3-3 ) همپنین می توانند بدون گذراندن دوره پیش دانشگاهی در آزمون سراسری دوره‌ کارشناسی پیوسته و ناپیوسته شركت نموده و پس از احراز قبولی در یكی از دانشگاه های دولتی سراسر كشور ادامه تحصیل داده و موفق به اخذ مدرك کارشناسی شوند.

 با توجه به بخش نامه سازمان سنجش ، فراگیر با هر دیپلمی (دیپلم نظام جدید / 6،3،3 ) می تواند در یکی از رشته های دلخواه دانشگاه جامع علمی کاربردی،دانشگاه پیام نور ،  دانشگاه آزاد ، دانشگاه دولتی ( آزمون سراسری ، رشته های نظری : انسانی ، تجربی ، ریاضی فیزیک )  بدون آزمون  یا با آزمون ثبت نام کرده و ادامه تحصیل دهند و نیازی به پیش دانشگاهی ندارند .

جهت مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره های  زیر تماس فرمایید :

09138088177 – 03136295379

آدرس :  اصفهان - خیابان حکیم نظامی - سرچهارراه شریعتی – جنب داروخانه دکتر سراج زاده پلاک 735

مدارک مورد نیازجهت ثبت نام:

 1- فتوکپی شناسنامه

 2- فتوکپی کارت ملی  

 3- 6 قطعه عکس 4*3

1-    مبلغ بیعانه و مبلغ شهریه

·         مشاوره غیر حضوری از طریق پیام رسان گپ با شماره 09138088177 امکان پذیر میباشد ...

 


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets