دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

آموزشگاه طراحی سایت حضوری و غیر حضوری دارکوب

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 102662

16 آبان 1399 22:36 تهران -- تهران
مجموعه دارکوب که متشکل از شرکت طراحی سایت دارکوب و آموزشگاه رسمی فنی حرفه ای دارکوب است، کار خود را...

تعداد بازدید: 514

دسته بندی: آموزش کامپیوتر

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 02122082258 ارسال ایمیل

توضیحات

مجموعه دارکوب که متشکل از شرکت طراحی سایت دارکوب و آموزشگاه رسمی فنی حرفه ای دارکوب است، کار خود را از سال 1381 در زمینه خدمات طراحی و بهینه سازی وب سایت ها آغاز نموده است. مفتخر هستیم در بیش از یک دهه فعالیت خود حدود 4000 وب سایت را به صورت مهندسی و اصولی، طراحی و بهینه سازی (سئو) نموده ایم. در همین راستا این مجموعه برای پیش برد اهداف شرکت، آموزشگاه رسمی فنی و حرفه ای خود را نیز تاسیس نموده است.

شرکت دارکوب در سال 1398 به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد و توانست رتبه 4 را از سوی شورای عالی انفورماتیک به دست بیاورد. این مجموعه دارای مجوز فعالیت سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران و همچنین دارای مجوز نشر دیجیتال بر خط از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

آموزشگاه  طراحی سایت دارکوب به صورت تخصصی به برگزاری دوره های طراحی وب سایت و سئو پرداخته است. همچنین در آینده ای نزدیک قصد برگزاری دوره های مربوط به دیگر حوزه ها نظیر؛ برق، مکانیک، عمران و … دارد.

همانطور که گفته شد، آموزشگاه دارکوب http://darkoobedu.ir دارای مجوز تاسیس از سوی سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشد به همین دلیل بعد از پایان دوره ها به دانش آموختگان گواهینامه پایان دوره از سازمان فنی و حرفه ای اعطاء می گردد. دوره های تخصصی که در آموزشگاه دارکوب برگزار می شوند عبارتند از:

  • آموزش طراحی قالب وردپرس
  • آموزش JavaScript & jQuery & Ajax
  • آموزش طراحی قالب جوملا
  • آموزش PHP و MYSQL
  • آموزش سئو و بهینه سازی وب سایت
  • آموزش طراحی سایت ریسپانسیو

دانش آموختگان بعد از پایان دوره ها این فرصت را دارند که عناوین شغلی مناسب خود را بدست بیاورند. آموزش در محیطی کاملا حرفه ای و به صورت عملی می باشد و در صورت نیاز شرکت، از میان دانش آموختگان ممتاز، کار آموز و درصورت صلاحیت کافی نیروی کار، جذب می گردد.


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets