دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

لایحه نویسی مالیاتی(لایحه دفاعیه مالیاتی)

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 102490

12 مهر 1399 21:19 تهران -- تهران
خدمات لایحه نویسی مالیاتی(لایحه دفاعیه مالیاتی)یکی از مسائل و دغدغه های اصلی مودیان مالیاتی جهت حضور...

تعداد بازدید: 395

دسته بندی: خدمات مالی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09128421890 ارسال ایمیل

توضیحات

خدمات لایحه نویسی مالیاتی(لایحه دفاعیه مالیاتی)

یکی از مسائل و دغدغه های اصلی مودیان مالیاتی جهت حضور در هیئت های حل اختلاف مالیاتی، نحوه اعتراض و دفاع کتبی به برگ تشخیص مالیاتی در هیئت های حل اختلاف مالیاتی(بدوی یا تجدیدنظر) و سایر مراجع دادرسی مالیاتی نظیر شورای عالی مالیاتی، هیئت ماده 251 مکرر و غیره میباشد.

اشخاصی هستند که در جلوی درب ساختمان های دادگستری و اداره امور مالیاتی مشغول به شغل عریضه نویسی!!!! میباشند و برای مودیان مالیاتی عریضه مالیاتی مینویسند!

آیا بنظر خودتان با یک عریضه و شرح حال مالیاتی، میتوان ماخذ و مالیات تشخیصی که توسط گروه رسیدگی حرفه ای و متخصص و باتجربه سازمان امور مالیاتی که تشخیص داده شده است را کاهش داد؟؟؟!!!!!!

این شغل عریضه نویسی انسان را یاد داستان پسرک فال فروش میاندازد که میخواهد با فروختن فال، آینده مردمان را پیشگویی بکند!!!  فال فروشی که در خرج زندگی روزمره خود وامانده است! برای پرونده مالیاتی مودیان مالیاتی عریضه نوشته و فال و طالع مالیاتی آنها را پیشگویی میکند و برای کاهش مالیات مودی راه حل دارد!!!

نحوه دفاع کتبی و لایحه نویسی برای دفاع مالیاتی در هیئت ها بعلت عدم شناخت و تسلط مودی بر قوانین مالیاتی، بخشنامه ها و مقررات سازمان برای استناد قانونی در لایحه دفاعیه، دغدغه و مشکل بزرگ مودیان مالیاتی و معترضین به برگ تشخیص در هیئت ها و کمیسیون های مالیاتی میباشد.

گروه مشاورین مالیاتی، با سالها تجربه و تخصص حرفه ای در مشاوره مالیاتی و دفاع حضوری و کتبی در مراجع دادرسی مالیاتی، آمادگی نگارش و تنظیم لایحه تخصصی دفاعیه مالیاتی را برای پرونده های مالیاتی عملکرد و ارزش افزوده شما مودیان محترم را جهت ارائه و تسلیم به هیئت های حل اختلاف مالیاتی دارد.

جهت درخواست نگارش و تنظیم لایحه دفاعیه مالیاتی از طرق زیر با ما تماس بگیرید:

نحوه تماس با ما:

سعید قاسمی

(موبایل:  09128421890)

محمدرضا عدالتخواه

(موبایل:  09122356369)

آدرس وب سایت:

www.Layehe1.ir

آدرس ایمیل:

[email protected]

گروه مشاورین مالیاتی (مشاوره مالیاتی - دادرسی مالیاتی - حل اختلافات مالیاتی)

 


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets