دوره بازرسی جوش طراحی سایت

15,000,000 تومان

فروش قالب اسباب بازی جدید سه بعدی

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 102278

04 فروردین 1400 17:09 تهران -- تهران
فروشه سه دست قالب اسباب بازی جدید سه بعدی برای اولین بار در کشور سه دست قالب اسباب بازی سه بعدی ( هو...

تعداد بازدید: 487

دسته بندی: قالب سازی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09140445030 ارسال ایمیل

توضیحات

فروشه سه دست قالب اسباب بازی جدید سه بعدی برای اولین بار در کشور

 

سه دست قالب اسباب بازی سه بعدی ( هولوگرام سه بعدی ) به صورت انحصاری جهت تولید واگذار می گردد . قیمت سه دست قالب جهت تولید دو سایز از محصول هولوگرام سه بعدی می باشد که به قیمت 15 میلیون تومان واگذار می گردد . تولید کننده حق قیمت گذاری و فروش انحصاری در سطح کشور را به صورت کاملا انحصاری خواهد داشت . . ایده آل جهت شروع کسب و کاری انحصاری در کشور با درآمد بالا.

دستگاه هولوگرام سه بعدی ( منشور لیوزاد ) وسیله ایست که توسط آن میشود تصاویر هولوگرافیک را در سایز گوشی و  تبلت به صورت کاملا سه بعدی و شناور در فضا مشاهده کرد ، انقلابی در اسباب بازی های نسل جدید ،  این محصول اولین و تنها دستگاه سه بعدی ساز در سایز گوشی و تبلت در ایران بوده که دارای گواهی ثبت طرح صنعتی می باشد . با دستگاه منشور لیوزاد شما میتوانید کلیپ های مخصوص سه بعدی را بدون نیاز به عینک و لوازم جانبی ، به صورت شناور در فضا و بیرون از گوشی و تبلت مشاهده کنید و از دنیای سه بعدی لذت ببرید.

جهت دیدن نمونه دستگاه ، کلمه ( لیوزاد )  را در اینترنت جستجو کنید . جهت خرید و مشاوره در خصوص مالکیت قالب ها با شماره 09140445030 تماس حاصل فرمایید . اینستاگرام liuozad


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets