دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

دستگاه پرکن بلدرچین ( باربدگستران میلاد تک)

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 102044

24 شهریور 1399 22:41 آذربایجان غربی -- اشنويه
دستگاه پرکن بلدرچین ( باربدگستران میلاد تک)                                                         ...

تعداد بازدید: 376

دسته بندی: ماشین آلات کشاورزی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09152282723 ارسال ایمیل

توضیحات

دستگاه پرکن بلدرچین ( باربدگستران میلاد تک)                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          مخصوص پرکنی از بلدرچین و پرندگان کوچک

·         با توجه به جنس بدنه داخلی پرکن بلدرچین و پرندگان کوچک جثه ، بخش داخلی دستگاه بهداشتی بوده و برخلاف پرکن های فلزی به هیچ عنوان برای سلامتی انسان مضر نیست. بدنه بیرونی دستگاه از گالوانیزه گرم روسی با پوشش رنگ کوره ای ساخته شده است. به همین علت بدنه خارجی دستگاه در مقابل خط ، خش و ظربه بسیار بادوام بوده و در مقابل عوامل طبیعی بادوام می باشد.

·         برای خروج پرهای کنده شده محفظه ویژه ای تعبیه شده است که تمامی پرهای کنده شده از طریق این محفظه از دستگاه خارج میشوند.

·         استفاده از دستگاه پرکن بلدرچین بسیار آسان است ؛ برای استفاده از دستگاه کافیست چند دقیقه قبل از انجام فرآیند پرکنی بلدرچین ها را در آب گرم قرار داده ، سپس آنها را از آب گرم خارج کرده و داخل دستگاه پرکن قرار دهید و نهایت دستگاه را روشن کنید. مدت زمان پرکنی بلدرچین حدود 30 ثانیه بوده و در عرض چند ساعت میتوان چندین بلدرچین را پرکنی کرد.              دستگاه پرکن بلدرچین با توجه به نوع و وزن پرنده مختص بلدرچین و پرندگان کوچک جثه طراحی و تولید شده است. از این دستگاه پرکن میتوان به سادگی پرندگان کوچک مانند کبک را نیز پرکنی کرد. دستگاه پرکن بلدرچین ساخت گروه صنعتی اسکندری دارای لاستیک ( انگشتی ) مخصوص بلدرچین و پرندگان کوچک جثه است. به همین علت میتوان گفت بلدرچین های پرکنی شده توسط این دستگاه پرکن عاری از هر گونه کرک و پر بوده و هیچگونه جراحت بر روی لاشه پرنده بوجود نمی آید.

 

Top of Form

 

بررسی کامل دستگاه پرکن بلدرچین :

·         سایر خصوصیات پرکن بلدرچین ، کبک و ... جهت دریافت اطلاعات بیشتر برای شما در زیر درج گردیده است.

 

1- جنس بدنه داخلی و بدنه بیرونی

·         بدنه بیرونی دستگاه پرکن بلدرچین از گالوانیزه ساخته شده است. بدنه گالوانیزه محصول با پوشش رنگ کوره ای استاتیک بوده و در مقابل خط و خش و ظربه بسیار بادوام است. شما میتوانید از این دستگاه پرکن تا سالیان سال بدون نگرانی از پوسیدگی و زنگ زدگی بدنه استفاده کنید.

·         با توجه به حساسیت دستگاه پرکن بر سلامتی انسان جنس بدنه داخلی محصول از جنس پلیمر ساخته شده است. بدنه داخلی دستگاه بهداشتی بوده و به هیچ وجه برای سلامتی مضر نیست.

2- قابل استفاده برای انواع پرندگان ریز جثه مانند بلدرچین، کبک، قرقاول، کبوتر گوشتی و ...

·         با توجه به طراحی خاص این پرکن در اندازه و دور موتور مشخص، این دستگاه برای پر کنی انواع پرندگان ریز جثه مانند بلدرچین، کبک، قرقاول و کبوتر گوشتی مناسب می باشد. با توجه به ظرفیت ذکر شده این پرکن قادر است در هر 30 ثانیه 30 عدد بلدرچین، کبک یا کبوتر و یا 12 عدد قرقاول را به صورت کامل و بدون هیچ گونه زخم و خونریزی نماید.

·         توجه به درجه کیفی لاستیک یا انگشتی پرکن از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا استفاده از لاستیک های کم کیفیت و سفت موجب شکسته شدن استخوان حیوان و وارد آمدن جراحاتی به بدن آن می شود. به همین منظور گروه صنعتی اسکندری از لاستیک هایی فوق العاده با کیفیت و نرم بهره برده تا ضمن انجام عملیات پرکنی از طول عمر و دوام بالایی نیز برخوردار باشد.

3- نوع موتور بکار رفته در پرکن بلدرچین

·         موتور الکتریکی به کار رفته در این پرکن ساخت کارخانه موتوژن واقع در تبریز می باشد که از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است و در سطح خاورمیانه مطرح است. موتور الکتریکی موتوژن نصب شده بر روی دستگاه از بدنه کاملا استیل و ضد آب تشکیل شده که طول عمر موتور را تا چندین سال افزایش میدهد هم چنین دارای میزان مصرف انرژی بسیار پایینی می باشد.

·         با توجه به اطلاعات مندرج شده در جدول فوق یعنی 1420 دور در دقیقه، می توان گفت که عدد محاسبه شده کاملا دقیق بوده و هنگام اجرای دستگاه این میزان نیز کاملا رعایت می گردد. زیرا هر گونه تغییر در سرعت موتور باعث وارد آمدن آسیب به لاشه ها خواهد شد و علایمی مانند شکستگی استخوان، پارگی اندام و ماهیچه ها، خونریزی و ... را به دنبال خواهد داشت که در کاهش فروش محصول به شدت تاثیر دارد.

4- شستشوی راحت پرکن بلدرچین

·         با توجه به ضد زنگ و سازگار بودن تمام قطعات داخلی و خارجی این پرکن، بنابراین می توان گفت که پس از هر بار استفاده به راحتی و بدون هیچ مشکلی می توان تمام بدنه داخلی و خارجی دستگاه را شستشو نمود تا از رشد عوامل بیماری زا در دستگاه جلوگیری نمود.

5- خروجی مخصوص پر

·         بهداشت از اهمیت بالایی برخوردار است و این مهم را میتوان در دستگاه های تولیدی این گروه صنعتی یافت. به منظور رعایت بهداشت هنگام انجام فرایند پرکنی و جلوگیری از هر گونه پراکندگی پر ها، خروجی های مخصوصی در انتهای دستگاه پرکن طراحی شده تا پر های کنده شده بلافاصله از این خروجی به بیرون از دستگاه راه پیدا کند. بنابراین کاربر با قرار دادن یک سطل پر های کنده شده را جمع آوری خواهد نمود.

شرکت صنعتی باربدگستران میلاد تک                با شماره تماس:04432253880              باسایت: barbadtak.com          ایدی تلگرام:@barbadtak

 

 


کلمات کلیدی:

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets