دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

کلید محافظ جان دو پل 25 آمپر

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 100645

01 مرداد 1401 11:55 تهران -- تهران
کلید محافظ جان دو پل 25 آمپر ساخت دورمن اسمیت مدل ME25/30/2 ساخت انگلیس ، دارای رنج جریان نشتی 30mA...

تعداد بازدید: 373

دسته بندی: برقي و گازي

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09120240783 ارسال ایمیل

توضیحات

کلید محافظ جان دو پل 25 آمپر ساخت دورمن اسمیت مدل ME25/30/2 ساخت انگلیس ، دارای رنج جریان نشتی 30mA می باشد. از جمله تجهیزات حفاظتی جهت ایمنی افراد در برابر برق گرفتگی می توان به محافظ نشتی جریان یا کلیدهای محافظ جان دورمن اسمیت اشاره کرد.

کلیدهای محافظ جان سری ME ساخت دورمن اسمیت مطابق با استانداردهای بین المللی ساخته شده و دارای کیفیت مرغوب و عملکرد دقیقی است. کلیدهای محافظ جان یا به اختصار RCCB، در صورت وقوع جریان نشتی در سیستم های الکتریکی خانگی یا صنعتی جریان برق را قطع کرده و از بروز حوادث برق گرفتگی و آتش سوزی جلوگیری می کند.

کلید محافظ جان ME25/30/2 دورمن اسمیت ، نوعی کلید است که با مقایسهٔ جریان سیم‌های رفت و برگشت، در صورتی که اختلافی بین جریان رفت و برگشت وجود داشته باشد مدار را قطع می‌ نماید. در حالت عادی در مدارهای الکتریکی، جریان رفت با جریان برگشت برابر است، اما اگر به هر دلیلی جریان بین سیم فاز و نول (در مدارهای تکفاز) اختلاف داشته باشند کلید محافظ جان عمل خواهد کرد. این اختلاف ممکن است بر اثر اتصال بدنهٔ یکی از دستگاه‌های الکتریکی وجود داشته باشد که در آن جریان الکتریکی به جای برگشتن از راه سیم نول از راه زمین به منبع برمی‌ گردد که اصطلاحاً می‌ گویند جریان نشت پیدا نموده است. این دستگاه جریان‌ های نشتی کوچکی را که توسط فیوز شناسایی نمی‌شود اما می‌ توانند باعث آتش‌سوزی یا برق‌گرفتگی شوند شناسایی و مدار را در چند دهم یا صدم ثانیه قطع می‌ نماید.

 


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets