دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

باکس تعمیرات موبایل

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 100511

01 مرداد 1401 11:55 البرز -- کرج
باکس موبایل و کاربرد آن در تعمیرات موبایلباکس تعمیرات موبایل برای تعمیرات موبایل رایج بازار یکی از ب...

تعداد بازدید: 321

دسته بندی: سایر مشاغل

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09197922279 ارسال ایمیل

توضیحات

باکس موبایل و کاربرد آن در تعمیرات موبایل

باکس تعمیرات موبایل برای تعمیرات موبایل رایج بازار یکی از بخش های کاربردی در  آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل می باشد. شاید این سوال برای اکثر مردم پیش بیاید که اصلا باکس موبایل چیست؟ و به چه کاری می آید؟

ما در ادامه باکس تعمیرات موبایل را معرفی می کنیم تا بعد از آشنایی تقریبی از تعریف باکس با باکس موبایل در تعمیرات موبایل رایج در بازار آشنا شوید . پس با ما همراه باشید تا با باکس موبایل آشنا گردید.

 

باکس تعمیرات موبایل چیست؟

اگر که بخواهیم در یک تعریف کوتاه باکس موبایل را تعریف کنیم؛ می توان گفت که باکس موبایل وسیله ای کوچک سخت افزاری است که در دفاتر تعمیرات موبایل بسیار کاربردی هستند. چرا که تعمیرکاران موبایل با استفاده از این ابزار می توانند نرم افزار و یا فریمور مربوط به گوشی را بر روی گوشی های تعمیری مشتریان رایت کنند و به این منظور به وسیله باکس موبایل گوشی را تعمیر کنند.

 بنابراین می توان گفت که در خیلی از مواقع این باکس تعمیرات موبایل هستند که عصای دست تعمیرکاران موبایل هستند و آن ها را در راستای تعمیرات نرم افزاری موبایل کمک می کنند.

 

کاربرد باکس تعمیرات موبایل

کاربرد باکس موبایل متفاوت است و آن ها کارهای متفاوت و گوناگونی را انجام میدهند که از جمله آن ها می توان به فلش فریمور بر روی دستگاه، ترمیم بوت، ترمیم سریال نامبر موبایل و بسیاری از کارهای دیگر اشاره داشت که در نوع خود جالب توجه می باشد.

بیان این نکته خالی از لطف نمی باشد که هر باکسی یک کار مخصوص به خودش را انجام می دهد و نمی توان گفت که یک باکس موبایل تمامی کارها را با هم انجام می دهند؛ بلکه هر شرکتی باکس تعمیرات موبایل مختلف خود را دارند و هر باکسی مخصوص کار ویژه ای است که به آن منظور طراحی و تعبیه شده است.

 

کار با باکس تعمیرات موبایل رایج بازار

با توجه به گسترده بودن باکس تعمیرات موبایل در این قسمت به طور کلی آموزش کار با باکس موبایل رایج در بازار می پردازیم. پس می توان به طور کلی عمده قابلیت هایی هر باکس نرم افزاری را در موارد زیر جستجو کرد:

باز کردن قفل صفحه گوشی بدون آنکه اطلاعات کاربر پاک گردند.

باز کردن قفل شبکه

باز کردن قفل FRP – اکانت جیمیل- بدون اینکه اطلاعات کاربر پاک شوند.

ترمیم نمودن وای فای

ترمیم کردن بوت گوشی

ترمیم IMEI برای کاربرانی که از مشکل آنتن دهی گوشی خود رنج می برند.

و امکانات و قابلیت های بسیار زیاد دیگر …


                http://www.digitaalo.com/shop/66


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets