دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

تعمیرات موبایل به صورت نرم افزاری

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 100507

01 مرداد 1401 11:55 البرز -- کرج
تعمیرات موبایل به صورت نرم افزاریتعمیرات نرم افزاری موبایل ، شامل تمام مشکلات نرم افزاری که امکان دا...

تعداد بازدید: 382

دسته بندی: سایر مشاغل

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09197922279 ارسال ایمیل

توضیحات

تعمیرات موبایل به صورت نرم افزاری

تعمیرات نرم افزاری موبایل ، شامل تمام مشکلات نرم افزاری که امکان دارد برای موبایل شما پیش بیاید است. مشکلاتی که برای موبایل‌ها بوجود می‌آیند به دو دسته مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تقسیم می‌شوند. بعضی از مشکلات نرم افزاری ممکن است  به سادگی رفع شوند .  اما در بعضی موارد وجود تخصص و مهارت ضروری است.

برای مثال ؛  گاهی اوقات با یک ریست کردن ممکن است مشکل نرم افزاری موبایل حل گردد . اما گاهی اوقات مشکلات نرم افزاری پیچیده می باشند و باید توسط متخصصین تعمیرات موبایل بازیابی و تعمیر شوند . متخصصین تعمیرات موبایل درپارس ارتباط با تسلط کافی به نرم افزارهای موبایل ، تعمیرات نرم افزاری موبایل را در اسرع وقت انجام می دهند . بروز مشکلات نرم افزاری در موبایل های هوشمند ، که رایج ترین آن هنگ کردن گوشی موبایل می باشد.

 از جمله ایراداتی است که امروزه توسط کاربران گزارش داده می شود. این مشکل امکان دارد در گوشی های هوشمند با هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس اتفاق بیفتد.

 

مشکلات رایج سیستم عامل اندروید در تعمیرات موبایل

سیستم عامل اندروید امروزه در بیشتر موبایل های هوشمند مورده استفاده قرار میگیرد . در کنار مزیت هایی که این سیستم عامل دارد ، ممکن است در زمان استفاده از آن با مشکلاتی مواجه گردید که در این قسمت به بیان بعضی از این مشکلات می پردازیم :

هنگ کردن و یا قفل شدن موبایل ، نصب نشدن اپلیکیشن ها ، کرش کردن Google Store Play ، درست کار نکردن رابط کاربری. ،دانلود نشدن اطلاعات ، اجرا نشدن فایل های دانلود شده  ، نصب بدافزارها که باعث بروز مشکلات در تلفن همراه شما خواهند شد ، خاموش شدن ناگهانی موبایل

 

مشکلات رایج در سیستم عامل IOSدر تعمیرات موبایل

به علت برتری هایی که این سیستم عامل نسبت به اندروید دارد در زمان استفاده از آن با مشکلات کمتری مواجه می شوید . در این قسمت به ذکر برخی از مشکلاتی می پردازیم که اکثر کاربران با آن مواجه می شوند.

کرش کردن موبایل : یعنی برنامه بعد از اجرا سریعا خارج می شود، خاموش شدن ناگهانی، هنگ کردن، بوت نشدن دستگاه، سفید شدن تصویر زمینه، عدم کارکرد وای فای و بلوتوث .

 

تعمیرات موبایل برای نرم افزارهای موبایل هوشمند

همانطور که در بالا گفته شد مشکلات نرم افزاری موبایل هوشمند بسیار زیاد و متنوع هستند. گستردگی  مشکلات به قدری زیاد است که تقریبا می توان برای آن یک کتاب نوشت.

 برای تعمیرات تخصصی موبایل، حل و تعمیرات نرم افزاری موبایل های خود بهتر است همواره از یک شرکت معتبر جهت تعمیرات موبایل استفاده نمایید. قبل از تحویل گوشی خود به واحد تعمیرات موبایل سعی کنید از گوشی خود یک نسخه پشتیبان تهیه نمایید. نمایندگی تعمیرات موبایل پارس ارتباط  یکی از برندهای مطرح در عرصه تعمیر موبایل هوشمند شما را به دیدار از این مرکز دعوت می نماید.

در مرکز تعمیرات تخصصی موبایل با استفاده از کارکنان متخصص و کارامد شما دیگر احساس بدی پیدا نخواهید کرد و مشکلات گوشی شما مسائل مربوط به نرم افزار آن بسرعت حل می شود.

 در زیر به ذکر برخی از خدمات جهت تعمیرات نرم افزاری موبایل و تعمیرات تخصصی موبایل می پردازیم.

 

تعمیرات نرم افزاری موبایل:

رفع مشکل آنتن دهی نرم افزاری موبایل

رفع مشکل ریست شدن گوشی

رفع مشکل عدم آنتن دهی موبایل

سرویس اسپیکر گوشی

برطرف کردن مشکل سوختن هارد گوشی

رفع مشکل عدم توانایی در انتقال اطلاعات از گوشی به کارت حافظه

عیب یابی مشکلات تصاویر گوشی و رفع آن

فلش نرم افزاری گوشی

حل مشکل قطع و وصل شدن لایتِ گوشی

 

شما میتوانید بدون نیاز به مراجعه حضوری در بخش مشاوره آنلاین به صورت رایگان مشاوره تعمیرات موبایل داشته باشید و در صورت نیاز میتوانید برای تعمیر موبایل خود به شرکت مراجعه نمایید.

 

http://www.parsertebatco.com/


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets