دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

خرید آب هویج گیری با ظرفیت بالا و زیر قیمت بازار

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 100469

01 مرداد 1401 11:58 البرز -- کرج
آب هویج گیری صنعتی شرکت ما نمونه ای چند برابر قوی شده از نمونه های دیگر انواع آبمیوه گیری است البته...

تعداد بازدید: 427

دسته بندی: حراج خانگی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09125627011 ارسال ایمیل

توضیحات

آب هویج گیری صنعتی 
شرکت ما نمونه ای چند برابر قوی شده از نمونه های دیگر انواع آبمیوه گیری است البته با ظاهری کاملا متفاوت،با موتور متفاوت و حتی با طریقۀ استفادۀ متفاوت نسبت به نمونه‌های دیگر.شما میتوانید از این مدل در مصرف های خانگی و همچنین برای انواع فروشگاه ها و مغازه های آبمیوه گیری استفاده کنید و اصلا نگران خرابی این دستگاه ها نباشید زیرا تمامی دستگاه های آبمیوه گیری شرکت ما دارای گارانتی و حتی خدمات پس از فروش هستند که نگرانی و استرس را از تمامی مشتریان ما دور میکنند و باعث اطمینان بیشتر به ما میشود.
آب هویج گیری صنعتی دستگاهی مناسب برای آب گیری هویج در حجم زیاد است که در در آبمیوه فروشی، کافی شاپ، میوه فروشی و هتل ها کاربرد دارد و به شما کمک میکند بدون صرف هزینه زیاد مقدار زیادی آب هویج داشته باشید.
میزان بازدهی آب هویج گیری بستگی به دو عامل دارد که شامل ظرفیت و قدرت موتور میباشند.طبیعتا هرچقدر مخزن دستگاه بزرگتر باشد مقدار بیشتری هویج را آب گرفت.قدرت موتور نیز در دستگاه ها مختلف است که هرکس مرتبط با نیاز خودش خرید خود را انجام میدهد.
دستگاه آب هویج گیری مدل های مختلفی مثل رومیزی، ایستاده، فروشگاهی و سلف سرویس دارد.در مدل های پیشرفته آب هویج گیری تیغه های به کار برده شده به صورت دو رج شیار طراحی شده که باعث بالا رفتن بازدهی آب هویج گیری صنعتی شده، که در نهایت موجب آب گیری هویج بیشتری در یک بازه زمانی خاص میشود.
در هنگام خرید به مواردی همچون عملکرد دستگاه، سرعت چرخش تیغه ها، برق مصرفی، قدرت موتور و ظرفیت مخزن باید توجه داشت که طبیعتا هرچقدر موارد ذکر شده مطلوب تر باشند دستگاه آب هویج گیر صنعتی قیمت بالا تری خواهد داشت.
برخی از دستگاه های آب هویج گیری مجهز به دیسک گریتینگ مرکزی و تیغه الماسی هستند که باعث میشود سرعت آب گیری بیشتر شود.همچنین برخی دستگاه های دیگر قابلیت تنظیم سرعت موتور را دارند.منبع https://elvinjuicer.ir/

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets